Vuosikokous 2019

Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous 2018

Järjestettiin 28.4.2019 Prästkullassa, Malmåsan kyläntalolla.

Vaihtovuorossa oli nyt yhdistyksen puheenjohtaja ja koko hallitus. Salaisen lippuäänestyksen tulos on seuraava:

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Tarja Halonen.

Hallituksen jäsenet ovat:

Mervi Romberg

Sanna Tarkiainen

Nina Haxberg

Hallituksen varajäsenet ovat:

Anna-Leena Impiö

Jaana kaskinen

Uutena asiana tuli Anna-Leena Impiön ehdotus, että voisi osallistua näyttelyyn suoratoistona internetin välityksellä. Anna-Leenan ehdotus hyväksyttiin yksimielisesti. Nyt kantakirjanäyttelyymme voi siis osallistua kuvaamalla hevonen suoratoistona kotonaan, niin että tuomari voi näyttelypaikalla sen arvostella. Tähän päästäkseen vaaditaan kylläkin jonkinmoiset kriteerit, että aivan pienen näyttelymatkan takia siihen ei vielä pääse, mutta pitkänmatkalaisille erittäin hyvä vaihtoehto.

Palvelu on nyt käytössä ja siihen haluava voi laittaa hakemuksensa jo hallitukselle, koskien kesäkuussa järjestettävää näyttelyä!

Kiitos jälleen kerran upeasta lounaasta, Mervi Romberg, Helena Molander ja Laura Numminen!

Nähdään näyttelyissä kesäkuussa ja Hassen kurssilla elokuussa, odotan teitä sankoin joukoin paikalle.

Terveisin

Yhdistyksen puheenjohtaja