Vuosikokous 2013

Vuoden 2013 sääntömääräinen vuosikokous pidetty Hattulassa

Mirka ja Ilkka isännöivät vuosikokousta miellyttävissä puitteissa”sinisessä kartanossa”.

Saimme melkoisen yleisömenestyksen, kun Eestistä oli vieraaksemme saapunut peräti 6 henkilöä:)

porukkaa koolla isossa tuvassa

Virallisen ohjelman jälkeen kuulimme Sari Vasenkarin esityksen Raskeveo-hevosille sopivista satuloista. Sari esitti meille myös eläinlääkärien tekemän luennon ER-hevosten kohdalla erityisesti huomioitavista terveydenhoitoon liittyvistä asioista.

Laatusatula, joka sopii leveäänkin selkään, Sari esittelee

EHS:n toiminnanjohtaja Krista Sepp kertoi kuluvan vuoden tapahtumista Eestissä. Erityisen kiinnostava uutinen olivat Raskeveopäivät Nurmenuku Talussa Viktoria Kaasikin tilalla. Tapahtuma on tänä vuonna 2-päiväinen. Ajankohta 2-3 elokuuta.

Yhdistyksemme jäsen Sanna Turu kertoi perustamastaan yhdistyksestä , sen toiminnasta ja tulevista tapahtumista, sekä järjestettävistä koulutuksista, johon kaikki ovat tervetulleita.

Sanna Turu valmistautuu esitykseen

Päivän pääkohtiin kuului Vuoden 2012 ER-teko palkinnon saajan julkistaminen.

Palkinto meni oikeutetusti Vedurille ja Anu Collanille. Onnea voittajille!

Ja mitä olisi ER-kokous ilman ER-hevosia? Mirkan pihatossa majailee 3 tammaa, joista nuorin Härmä kuvassa kasvattajansa Johanna Rekolan kanssa.

Kiitokset kaikille osallistujille ja Mirkalle ja Ilkalle hyvästä ruuasta! Vain erittäin kurjaksi muuttunut ajokeli lumimyräkän kera oli pieni miinus päivän päätteeksi.