Vuosikokous 2008

Yhdistyksemme kokoontui ensimmäiseen täyskokoukseensa 30.3.2008 Kalantiin, Kalantitalolle Johanna Rekolan järjestämän kokoustilan ja serviisin kera. Suurkiitos Johannalle, Johannan äidille Leena Kiikalle ja sisarelle Susanna Ventelälle kokousjärjestelyistä !

Keskustelemassa Jari Lindahl, Saija Huttunen, Asko Hartman ja Sari Vasenkari

Miehityksellä Johanna Rekola, Helena ja Jari Lindahl, Sanna Turu Eestistä, tulkkina ja kuvaajana miehensä Kaur, Sari Vasenkari, Asko Hartman, Hanna Mäki, Mari Varonen ja Saija Huttunen kokoustettiin ahkerasti.

Ennen vuosikokousta pidettiin valmisteleva hallituksen kokous jotta vuosikokous sujuisi nopeammin. Just, niinhän sitä luulisi:) Kun hevosihmiset tapaavat pitkästä aikaa, ihan ensimmäistä kertaakin – ja puheenjohtaja oli liian kiltti – niin siitähän seurasi erittäin pitkä – mutta todella mielenkiintoinen kokous:) !!

Mari Varonen, Saija Huttunen ja Asko Hartman

Yhteistuumin todettiin, että ensimäinen toimintavuosi oli tapahtumatäyteinen. Aloitimme 2007 4 jäsenellä ja 5 raskeveolla, 2008 vuosikokouksessa meitä oli jo 25 jäsentä ja 17 raskeveoa. Menneen vuoden toimintakertomus ja uuden hallituksen yhteystiedot tiedot ovat sivullamme.

Kuvassa kasvattaja Sanna Turu Harjumaalta, Perilan kylästä, 40 km Tallinnasta koilliseen. Sanna on hyvä tuttavamme ja hallituksemme varajäsen. Hän kasvattaa Eestin raskaita vetohevosia ja tekee hevoskauppaa.

Johanna Rekola Ja Sanna Turu

HUOMIO! Vuosi 2008 alkaa töminällä sillä järjestämme 1.6. sunnuntaina ensimmäisen Eestin raskaiden vetohevosten näyttely- ja kantakirjaustilaisuuden!
Näyttelytapahtuma on Joutnan tallilla Perniössä. Tuomarit saapuvat Eesti Hobusekasvatajate Seltsistä. Vieraana myös tuomari Hippoksesta. Lisätietoja sivuillamme.

Lämmin kiitos jäsenillemme menneestä vuodesta ja tapaamisiin Joutnassa!